راهنمای نهایی برای بازاریابی مناسب برای موبایل

سئو و دیجیتال مارکتینگ

در ابتدا در Independent.ie منتشر شد

سایتهای دوستانه موبایل در مقابل سایتهای پاسخگو:

موبایل

این که آیا شما می خواهید یک وب سایت موبایل ایجاد کنید یا پاسخگو باشید ، مطابق به روزرسانی الگوریتم اخیر گوگل ، سایت شما باید سازگار با موبایل باشد. در غیر این صورت ، مارک های تجاری با ریسک جریمه های جستجو با احتمال تخریب در رتبه بندی موتورهای جستجو ، خطر دارند.

در اینجا توضیحی درباره سایت های تلفن همراه و پاسخگو آورده شده است تا به شما در انتخاب بهترین تناسب برای شغل خود کمک کند:

سایت موبایل: یک سایت سیار سایتی است که برای یک دستگاه تلفن همراه ساخته شده است. نکته منفی این است که برای ایجاد نسخه موبایل دیگر وب سایت خود ، باید یک توسعه دهنده را استخدام کنید تا اطمینان حاصل شود که صفحه بهینه سازی شده خود را ارائه می دهید که کوچکتر و آسان تر برای حرکت است. نکته مثبت این است که شما می توانید سایت خود را برای کاربران موبایل و عناصر متناسب با شخصی تنظیم کنید تا بهترین تجربه ممکن موبایل را ارائه دهید.

استخدام

سایت پاسخگو: یک سایت پاسخگو وب سایتی است که هم در دسک تاپ و هم در دستگاه های تلفن همراه نمایش و مقیاس می دهد. این ممکن است ساده ترین گزینه باشد زیرا وقتی الگوی پاسخگو پیدا می کنید ، به طور خودکار آن را متناسب با صفحه مصرف کننده شما ارائه می دهد ، این بدان معنی است که شما فقط به یک وب سایت نیاز دارید. اگر نمی خواهید با یک توسعه دهنده همکاری کنید (که می تواند اثربخش باشد) بسیاری از ارائه دهندگان قالب وب سایت مانند WordPress مضامین طراحی پاسخگو را ارائه می دهند شما می توانید به سرعت و به راحتی پیاده سازی کنید.

نحوه بررسی وب سایت شما با نیازهای کاربر همراه گوگل مطابقت دارد:

برای بررسی اینکه آیا وب سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شده است ، از تست دوستانه موبایل گوگل استفاده کنید. این ابزار با تجزیه و تحلیل URL شما و ایجاد یک گزارش سفارشی که به تعدادی از معیارهای دوستانه تلفن همراه ، از جمله خوانایی قلم ، اندازه و نزدیکی پیوندها و متناسب بودن متن کار می کند ، کار می کند.

ایجاد محتوا دوستانه برای موبایل:

آنهایی که مطالب را می خوانند ، تحقیق می کنند و از طریق خرید می روند ، وقت ندارند که متن های متن را مرور کنند. به همین دلیل مهم است که مطالب خود را کوتاه ، تندخو و متضاد نگه دارید.

در صفحه های کوچکتر تماس شما به اقدامات باید سخت تر کار کند بنابراین کلمات خود را با دقت انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که معمولاً کمتر است.

هنگام ایجاد کپی ، مهم است که موارد ناوبری را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، دکمه ها و پیوندها باید شامل دستورالعمل های واضح و مختصر باشند که کاربران موبایل می توانند به سرعت درک کنند. همچنین لازم است اطمینان حاصل شود که محتوای شما (از جمله تصاویر شما) در دستگاه های تلفن همراه مقیاس و نمایش صحیح نشان می دهد. به عنوان مثال ، معیارهای الگوریتم سازگار با تلفن همراه گوگل می گوید محتوای صفحه تلفن همراه شما باید به صورت افقی در اندازه منظر مشخص شده متناسب باشد.

محتوای خود را در تکه هایی به اندازه نیش ، نقاط گلوله پاراگراف ، لیست های شماره گذاری و زیرنویس ها بشکنید تا دید در دستگاه های تلفن همراه تقویت شود.

قوانین پیام کوتاه برای بازاریابی و یادآوری:

شما می توانید برای ارسال پیام های هدفمند و شخصی به مشتریان و کسانی که تصمیم به دریافت پیام های متنی از نام تجاری خود گرفته اند ، از بازاریابی پیامکی استفاده کنید. اگر قصد دارید به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود پیام های متنی را برای مصرف کنندگان ارسال کنید ، باید قوانین قانون بازاریابی پیام کوتاه و قانون حمایت از داده ها را بدانید. به عنوان مثال ، شما فقط هنگام انتخاب سرویس می توانید برای افرادی که مشتری نیستند ، پیام های متنی ارسال کنید. همچنین برای اینکه چگونه می توانند از خدمات در هر زمان خودداری کنند ، باید دستورالعمل های واضحی را برای آنها تهیه کنید.

هنگام بازاریابی به مشتریان موجود ، باید اطمینان حاصل کنید که محصول یا خدمتی که برای آنها بازاریابی می کنید ، شبیه به کالایی است که قبلاً از شما خریداری کرده اند. شما همچنین موظف هستید هنگامی که جزئیات خود را به شما ارائه می دهند ، انتخاب روشنی از عدم انتخاب خدمات به مشتریان ارائه دهید.

برای مقاله هفته آینده با ما همراه باشید ، در اینجا توضیح خواهم داد که چگونه تبلیغات پرداخت هر کلیک (PPC) کار می کند تا به شما در دستیابی به موفقیت کمک کند.

سوفی الیزابت اسمیت