PPC – پرداخت به ازای کلیک

سئو

PPC چیه؟ بسیار روشنه! پرداخت به ازای هر کلیک (Pay Per Click)

تبلیغات PPC از روشای خوب تبلیغات بوده و هستن.تبلیغات گوگل که در یافته های ظاهر می شه خود از سیستم PPC استفاده می کنه.یعنی به ازای هر کلیکی که روی تبلیغ می شه، از مشتری پول کسر می کنه.

تبلیغات بنری و متنی می تونن به همین روش باشن.یعنی تبلیغ کننده، فقط به ازای کلیکایی که دریافت کرده پول پرداخت می کنه و نمایش دهنده به ازای کلیکایی که روی بنرای سایتش شده، پول دریافت می کنه.

خوبی این نوع تبلیغ اینه، که اگه کسی روی لینک یا بنر شما کلیک نکرد، هر چقدر هم زمان بگذره، شما پولی پرداخت نمی کنین و بنر شما واسه دیدن شدن (که دیده شدن بخش مهمی از برند سازیه) شامل هزینه نمی شه و بدی اون اینه، که اگه جایی که تبلیغ می کنه شلوغ و پربازدید باشه، به زودی پولتون تموم می شه و تبلیغ شما غیر فعال می شه و دیگه دیده نمی شین.با این توضیحات، به طور کامل بستگی به اندازه هر کلیک و موضوع و کیفیت و جای بنر  سایتای نمایش دهنده تبلیغ، داره تا بشه تشخیص داد کدوم روش مناسب تره.

در کنار اون تبلیغات وقتیه که بر خلاف PPC کاری به کلیک ندارن و به ازای یه مدت خاص، تبلیغ شما نشون داده می شه و شما خیالتون راحته که هر چقدر هم روی تبلیغ شما زیاد کلیک شد، اعتبارتان تموم نمی شه و بنر شما حذف نمی شه.هم اینکه اگه خود شما نمایش دهنده باشین، اگه سایت کم بازدیدی باشین، از اونجا که کلیک کمی روی بنرهای سایتتون می شه، درآمد بسیار ناچیزی حاصل می کنین و PPC واسه شما به صرفه نیس.

واسه تشخیص این که کدوم تبلیغ واسه شما به صرفه تره، باید با در نظر گرفتن تعرفه کلیک و تعرفه تبلیغات زمان دار، و مکان تبلیغات، اراده کردن کنین.در آخر شما رو دعوت می کنم که مقاله کدوم سایت رو واسه تبلیغ انتخاب کنیم رو بخونین.

اراده کردن