چگونه یک مارک کارفرما بسازیم که استعداد را جذب و حفظ کند

سئو و دیجیتال مارکتینگ

یک سازمان دیگر مجذوب تمرکز واحد مانند نیست- محصول یا خدمات ما چقدر خوب است؟ اکنون ، به همان اندازه مهم است که بپرسید ‘ما چقدر شرکتی هستیم که برای آن کار کنیم؟

به عنوان مثال Google را بگیرید. “محصول” گوگل بسیار ساده است: این موتور جستجوگر است. و اگرچه این یک شرکت بسیار موفق است ، اگر این شرکت در گفتگو حاضر شود ، احتمالاً این محصول در مورد محصول عالی آنها نخواهد بود ، اما سازمان خوبی برای این کار است.

و گوگل تنها کسی نیست که … فقط LRLOreal و IKEA را وارد کنید تا فقط دو نفر را نام ببرید. این شرکت ها همه چیز مشترک دارند. آنها بر اهمیت برند کارفرمای خود تمرکز می کنند و در سعادت و رفاه کارمندان خود سرمایه گذاری می کنند.

سرمایه گذاری

قبل از اینکه بفهمیم سازمان چگونه برندی ایجاد می کند که استعداد خود را پیدا کرده و نگه می دارد ، بیایید به اهمیت روز افزون آن در استخدام و نگهداری توجه کنیم.

استخدام

اهمیت روزافزون برند کارفرما

براساس هاروارد بازنگری تجاری ، مارک کارفرما برای مدیران عامل و HR و رهبران بازاریابی با سومین هدف برای ساختن مارک جهانی کارفرمایان خود تا سال ۲۰۲۰ اهمیت استراتژیکی دارد. علاوه بر این ، بسیاری از رهبران معتقدند مسئولیت برند کارفرما با مدیرعامل است. یا بازاریابی به جای استخدام کنندگان یا منابع انسانی با ۶۰٪ مدیر عاملان گفته اند که این امر مربوط به آنهاست.

این تغییر اهمیت بدان معنی است که حضور قوی کارفرما برای کسب و کارهایی که به دنبال تأمین و حفظ استعدادهای کلیدی هستند ، از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. بنابراین ، شرکت ها چگونه می توانند به دنبال تقویت برند کارفرمای خود باشند؟

آگاهی و شهرت از نام تجاری کارفرمای خود را ارزیابی کنید

در وهله اول ، مهم است که بدانید سازمان شما از نظر برند کارفرما در کجا ایستاده است.

نظرسنجی یا نظرسنجی از ذینفعان کلیدی خارجی و مخاطبان هدف می تواند نبض شهرت شرکت شما را اندازه گیری کند در حالی که نظرسنجی از کارکنان موجود ، بینشی را در مورد جذابیت تجارت ارائه می دهد. براساس بازخورد دریافتی ، می توان معیارها را ایجاد کرد و یک استراتژی برای بهبود شهرت برند کارفرما ایجاد کرد.

این کار با همکاری با HR و L&D برای ایجاد اهداف حاصل می شود. در حالی که هر شرکتی دارای اهداف خاص در صنعت و سازمان است ، برخی از مواردی که هر سازمان باید در تلاش باشد شامل موارد زیر است:

     

  • تأمین نیازهای استخدامی طولانی مدت
  •  

  • بردن مارک کارفرما به سطح جهانی
  •  

  • تمایز برند کارفرما از رقبا
  •  

  • ساختن مارک کارفرما در سطح محلی

در ابتکارهای یادگیری و توسعه سرمایه گذاری کنید

نیروی کار امروز و فردا تحت سلطه Millennials است – به دلیل ۷۵٪ نیروی کار تا سال ۲۰۲۵ تشکیل می شود. از این جمعیت انتظار می رود فرصتی برای یادگیری مهارت های جدید و توسعه مهارت های موجود فراهم شود.

در حقیقت ، چنین تمایل آنها به فرصت های یادگیری است ، تحقیقات انجام شده توسط گالوپ گزارش داده است که بیش از نیمی آن را هنگام درخواست شغل به عنوان “بسیار مهم” ارزیابی کرده اند. در نتیجه ، شرکت ها باید برای تحقق آن انتظار آمادگی لازم را داشته باشند

به منظور تحقق این اشتها برای یادگیری ، سازمانها باید چشم انداز همیشه در حال یادگیری الکترونیکی را در آغوش بگیرند زیرا این امکان را برای کارمندان فراهم می کند تا در زمان خود یاد بگیرند و رشد کنند. علاوه بر این ، فرصتهایی که دارای گواهینامه های قابل انتقال مانند گواهینامه های حرفه ای باشند می توانند کارفرما را از رقبا جذاب تر کنند.

آیا علاقه مند به ایجاد قابلیت های دیجیتالی کارمندان خود هستید؟

دیجیتال

بروشور ما را بارگیری کنید

از ارزش نام تجاری خود سرمایه گذاری کنید

اگر کارفرما به طور فعال نام کارفرمای خود را مدیریت کند – Glassdoor

ممکن است در صورت استفاده از

۶۹٪ از شغل استفاده کنند.

از ابتدا ، کارمندان بالقوه باید نقاط قوت یک شرکت را به عنوان یک کارفرما درک کنند. مشاغلی که این کار را به طور موثری انجام دهند ، قادر به جذب زودهنگام استعداد هستند و وفاداری را القا می کنند که ارتباط مستقیمی با رسالت کلی برند دارد.

برخی از مارک ها ، مانند L’Oréal ، تا آنجا پیش می روند که یک وب سایت اختصاص داده شده برای برقراری ارتباط با نام تجاری برند خود به کارمندان آینده ایجاد می کنند. این سایت تحت عنوان “L ‘Oreal Talent” با چه کسی و چه نماینده ای ارتباط برقرار می کند ، کارمندان آنها چه می توانند باشند و به عنوان یک کارفرما چه چیزی را ارائه می دهند.

همچنین از ویدیو برای معرفی اعضای تیم جهانی خود و نشان دادن کارهایی که انجام می دهند استفاده می کند. در ویدئوی زیر با الکس آشنا می شویم و در مورد تجربه وی در کار به عنوان مدیر دیجیتال بیشتر می آموزیم

نامزد و تجربه کارکنان را شخصی کنید

یک عامل مهم در حفظ استعداد ، تجربه کارکنان برای پرورش نیروی کار و کاهشی اساسی استآنها می دانند که آنها بیش از یک عدد هستند. این کار توسط:

نگاشت پیشرفت استعدادها – با نقشه برداری نقشه راه شغلی ، کارمندان یک فرآیند واضح و مستند را طی می کنند که به آنها کمک می کند تا از طریق شرکت پیشرفت کنند. این طرح سفارشی از رویکرد یک اندازه متناسب فاصله می گیرد و در آینده فرد سرمایه گذاری می کند.

شناخت کارمندان – شناخت هر دو روحیه فردی و کارکنان را تقویت می کند. شناخت افراد برای تلاشهای خود چه در یک انجمن دیجیتال مانند شبکه های اجتماعی و چه در یک رویداد سه ماهه ، به ایجاد یک محیط کاری با انگیزه کمک می کند و تلاشها را تصدیق می کند.

روحیه

تقویت روابط – ۵۵۸٪ از کارمندان می گویند رابطه آنها با سرپرست فوری خود “بسیار مهم” است. یک رابطه کلیدی با یک کارمند ، مدیران باید در مدیریت خود این نکته را مدنظر داشته باشند و بیشتر از اینکه نقششان در روز چیست چیست ، در مورد کارمندان خود بیاموزند. انجام آن مرحله اضافی به ارتباط با کارمندان به عنوان افراد کمک خواهد کرد.

در داخل ارتباط برقرار کنید

ارتباطات بسیار مهم است تا اطمینان حاصل شود که هر عملکرد در سازمان از ارزش و نیاز به ایجاد یک برند کارفرمای قوی و نقشی که آنها می توانند ایفا کنند ، برخوردار است.

یک مثال عالی از یک شرکت که کاملاً این مفهوم را پذیرفته است ، بانک مشترک المنافع استرالیا است. با ایجاد یک برنامه هوشمند ساخته شده از طریق تلفن هوشمند از طریق سیستم Sidekick ، ​​کارکنان قادر به مدیریت همه جنبه های تجربه اشتغال خود از دسترسی به فهرست کارمندان تا پرداخت و پیگیری زمان بودند.

بارگیری شده توسط بیش از ۱۰،۰۰۰ کارمند ، این فرایندهای ساده را آسانتر کرده و بین تیم HR منابع جدیدی در مورد چگونگی بهتر زندگی کارمندان فراهم کرده است.

یک برنامه مدافع کارمند ایجاد کنید

طبق تحقیقات ادلمن ، کارمندان طرفداران اساسی و معتبرترین گروه در بالای CEOS و مدیران ارشد برای ارتباط با موضوعات مختلف هستند. به این ترتیب ، شرکت ها باید کارمندان را به برقراری ارتباط در شبکه های شخصی خود تشویق کنند و روند مثبت در شرکت و اخلاق برند را رله کنند.

ایجاد یک برنامه وکالت مؤثر ، همه چیز در مورد فرهنگ شرکت و نحوه رفتار و ارزش گذاری کارمندان خود است. این امر می تواند از طریق ارتباطات داخلی به طور مؤثر انجام شود و با آگاهی از کارکنان از نوآوری ها یا تحولات موجود در شرکت ، افراد می توانند اخبار را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و میزان دستیابی به محتوای شرکت را افزایش داده و آگاهی از برند را افزایش دهند.

به نوبه خود ، برای تشویق اشتراک ، می توان یک طرح پاداش ایجاد کرد که تلاش افراد را به رسمیت می شناسد. اینها می توانند به سادگی کالاهای مارک دار تا یک روز کبوتر باشند. هر انگیزه ای که باشد ، یک شرکت باید اطمینان حاصل کند که چیزی است که کارمندان می خواهند.

کبوتر

شرکتهایی که برنامه های اشتغال زایی کارمندان را دارند ، نسبت به شرکت هایی که برنامه های رسمی ندارند ، ۲۶٪ بیشتر از سال را در سال جاری افزایش می دهند – گروه آبردین

جهان شفاف تر از گذشته است. شرکت ها دیگر نمی توانند برای ساختن نام تجاری کارفرمای خود ، صرفاً به تلاشهای استخدام هوشمندانه و تبلیغات متکی باشند. کسانی که بر رضایت کارکنان موجود تمرکز می کنند و نوع وکالتی که می توانند در شبکه های آنلاین خود فریاد بزنند ، از نظر داخلی و خارجی سود خواهند برد.

کلوداگ اوبراین

متخصص ارشد محتوا

داستانهای مرتبط

چگونه مهارت های دیجیتالی را از طریق یادگیری و توسعه تقویت کنیم

مهارت های دیجیتال
تحول دیجیتال
آموزش

تیم رویایی بازاریابی فردا چگونه به نظر می رسد؟

بازاریابی دیجیتال
مهارت های دیجیتال
تحول دیجیتال

چه ، چرا و چگونه تحول دیجیتال

تحول دیجیتال
صنعت

بروشور شرکت
وضعیت خط لوله شرکت -None-1. New Lead10٪ Inicial In153 In 15٪ تماس با موسس ۲۰٪ انتصاب اولیه ساخته شده ۳۰٪ صلاحیت شده ۵۰٪ در بحث ارجاع شده به سایر بخشها٪٪ Duplicate0٪ Postponed0٪ Lost0٪ Ignite0٪ تحقیقات (فقط خارج از محدوده)
نه از کارمندان شما می خواهید برای آموزش * -تنها فقط ۲ تا ۱۰۱۱ تا ۵۰۵۱ تا ۱۵۰۱۵۱ تا ۵۰۰۵۰۱ یا بیشتر
نام مخاطب *
عنوان شغل *
ایمیل *
شماره تلفن *
نام شرکت *
اندازه شرکت * -هیچ یک از ۲۰۲۱ تا ۱۰۰۱۰۱ تا ۵۰۰۵۰۱ تا ۱۰۰۰۱۰۰۱ تا ۱۵۰۰ بیشتر از ۱۵۰۰
کشور * -None-IrelandUnited KingdomUnited StatesNorthern IrelandAfghanistanAkrotiriAlbaniaAlgeriaAmerican SamoaAndorraAngolaAnguillaAntarcticaAntigua و BarbudaArgentinaArmeniaArubaAshmore و کارتیه IslandsAustraliaAustriaAzerbaijanBahamas، TheBahrainBangladeshBarbadosBassas دا IndiaBelarusBelgiumBelizeBeninBermudaBhutanBoliviaBosnia و HerzegovinaBotswanaBouvet IslandBrazilBritish اقیانوس هند TerritoryBritish ویرجین IslandsBruneiBulgariaBurkina FasoBurmaBurundiCambodiaCameroonCanadaCape VerdeCayman IslandsCentral آفریقایی RepubliChadChileChinaChristmas IslandClipperton IslandCocos (کیلینگ) IslandsColombiaComorosCongo، جمهوری دموکراتیک theCongo، جمهوری theCook IslandsCoral دریای IslandsCosta RicaCote D’IvoireCroatiaCubaCyprusCzech RepublicDenmarkDhekeliaDjiboutiDominicaDominican RepublicEcuadorEgyptEl SalvadorEquatorial GuineaEritreaEstoniaEthiopiaEuropa جزایر IslandFalkland (مالویناس) جزایر فارو IslandsFijiFinlandFranceFrench GuianaFrench PolynesiaFrench جنوبی و قطب جنوب LandsGabonGambiaGaza StripGeorgiaGermanyGhanaGibraltarGlorioso IslandsGreeceGreenlandGrenadaGuadeloupeGuamGuatemalaGuernseyGuineaGuinea -BissauGuyanaHaitiHardi Island و جزایر McDonaldHoly See (شهر واتیکان) هندوراسHong KongHungaryIcelandIndiaInd IndonesiaIranIraqIsle of ManIsraelItalyJamaicaJan MayenJapanJerseyJordanJuan de Nova IslandKazakhstanKenyaKiriboriawa nLaosLatviaLebanonLesothoLiberiaLibyaLiechtensteinLithuaniaLuxembourgMacauMacedoniaMadagascarMalawiMalaysiaMaldivesMaliMaltaMarshall IslandsMartiniqueMauritaniaMauritiusMayotteMexicoMicronesia، ایالات فدرال ofMoldovaMonacoMongoliaMontserratMoroccoMozambiqueNamibiaNauruNavassa IslandNepalNetherlandsNetherlands AntillesNew CaledoniaNew ZealandNicaraguaNigerNigeriaNiueNorfolk IslandNorthern ماریانا IslandsNorwayOmanPakistanPalauPanamaPapua جدید GuineaParacel IslandsParaguayPeruPhilippinesPitcairn IslandsPolandPortugalPuerto RicoQatarReunionRomaniaRussiaRwandaSaint HelenaSaint کیتس و NevisSaint LuciaSaint پیر و MiquelonSaint وینسنت و GrenadinesSamoaSan MarinoSao تومه و PrincipeSaudi ArabiaSenegalSerbia و MontenegroSeychellesSierra LeoneSingaporeSlovakiaSloveniaSolomon IslandsSomaliaSouth AfricaSouth گرجستان و ساندویچ جنوبی IslandsSpainSpratly IslandsSri LankaSudanSurinameSvalbardSwazilandSwedenSwitzerlandSyriaTaiwanTajikistanTanzaniaThailandTimor-LesteTogoTokel auTongaTrinidad and TobagoTromelin IslandTunisiaTurkeyTurkmenistanTurks and Caicos IslandsTuvaluUgandaUkrainUnited Emirates Arab ArabUruguayUzbekistanVanuatuVenezuelaVietnam جزایر ویرجین Wake IslandWallis و FutunaWest BankWAHA صحرای غربی
پرس و جو سرب https://digitalmarketinginstitute.com/business
عضویت در خبرنامه
ابتدا روی کانال کلیک کنید
کانال آخرین کلیک
اول روی متوسط ​​کلیک کنید
متوسط ​​آخرین کلیک
ابتدا روی صفحه فرود کلیک کنید
صفحه فرود آخرین کلیک
ابتدا روی کمپین کلیک کنید
کمپین آخرین کلیک
اولین کلیک کنید

مدت آخرین کلیک
زمان در وب سایت گذشت