بازاریابی دیجیتال ساده ساخته شده – راهنمای

سئو و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی دیجیتال به طور معمول به عنوان تلاش بازاریابی تعریف می شود که شامل دستگاه های الکترونیکی یا تمرکز بر روی سیستم عامل های آنلاین است ، و نیاز به بازاریابی دیجیتال را نمی توان نادیده گرفت.

دیجیتال

امروزه آمریکایی ها آنقدر وقت خود را صرف وصل کردن و استفاده از دستگاه هایی می کنند که دیجیتال بهترین فرصت برای جذب مخاطبان و جذب چشم انداز جدید است. در حقیقت ، یک آمریکایی متوسط ​​هر روز بیش از ۱۲ ساعت را با استفاده از رسانه های الکترونیکی می گذراند ، و این شامل تقریباً پنج ساعت تماشای تلویزیون زنده ، تقریبا یک ساعت و نیم در تلفن های هوشمند آنها و حتی دو ساعت و سه چهارم گوش دادن به رادیو است. وقتی به اعدادی مثل این نگاه می کنید ، غیرممکن کردن نیاز به بازاریابی دیجیتال غیرممکن است.

بنابراین بازاریابی دیجیتال دقیقا چیست و چگونه می توانید یک استراتژی مؤثر برای یک تجارت ایجاد کنید؟ راهنمای ساده امروز همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوید

درک مؤلفه های بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال طیف گسترده ای از رسانه ها و استراتژی هایی را طراحی می کند که به منظور کمک به شما در شناسایی ، تعامل و تبدیل چشم انداز در حوزه دیجیتال کمک می کند.

تلاش های دیجیتال مارکتینگ می تواند اهداف مختلفی داشته باشد ، اما متداول ترین آنها شامل افزایش ترافیک به وب سایت شما ، رانندگی در فروش ، به دست آوردن بینش مهم مشتری ، استحکام تصویر نام تجاری شما ، افزایش آگاهی از برند ، ایجاد روابط و اعتماد به نفس با مخاطبان شما و ارائه چیزی است. ارزش برای چشم اندازها و مشتریان.

اعتماد به نفس

برای اکثر بازاریابان ، تلاشها روی کانالهای آنلاین متمرکز شده است و چندین ابزار و بستر اصلی بازاریابی دیجیتال که بعداً در مورد جزئیات بیشتر به آنها خواهیم پرداخت:

     

  • بهینه سازی موتور جستجو
  •  

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی محتوا
     

  • بازاریابی ایمیل
  •  

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی
  •  

  • بازاریابی موتور جستجو

از دارایی های بازاریابی دیجیتال خود استفاده کنید

هر پلتفرم بازاریابی دیجیتال دارای تعدادی ابزار است که بازاریاب ها می توانند برای دستیابی به اهداف خود از آنها استفاده کنند و بعضا به اینها دارایی گفته می شود.

این دارایی ها را می توان به سه دسته تقسیم کرد: متعلق به ، پرداخت و درآمد:

/em>

دارایی های متعلق به آنهایی است که شما ایجاد و مدیریت می کنید ، و شامل وبلاگ ها ، وب سایت ها ، پروفایل های رسانه های اجتماعی ، ایمیل ، بروشور و سایر فرم های نوشتاری می شوند. این دارایی ها از کنترل خوبی برای بازاریاب های دیجیتالی برخوردار هستند زیرا شما وظیفه دارید که چگونه به نظر برسند ، چگونه بهینه شده اند و به چه مخاطبی برای رسیدن به آنها طراحی شده اند.

>

همانطور که از نام آن پیداست ، دارایی های پرداخت شده مواردی هستند که برای آن هزینه می کنید و شامل تبلیغات و نمایش بنرها ، تبلیغات رسانه های اجتماعی ، پرداخت هر کلیک و سایر کمپین های تبلیغاتی آنلاین می شوند. اگرچه این دارایی ها بیشتر از دارایی های متعلق به آنها هزینه دارند ، اما در رانندگی های واجد شرایط به سایت شما ، گسترش دسترسی دارایی های متعلق به شما ، می توانند بسیار مؤثر باشند ، و ضمانتی وجود دارد که آنها به شما در رسیدن به اهداف خود کمک می کنند.

کسب درآمد//

شما اغلب مجبور نیستید دارایی های درآمدی را بپردازید یا ایجاد کنید ، اما باید از طریق تعامل مشتری و صنعت برای آنها کار کنید. نمونه هایی از دارایی های به دست آمده شامل بررسی محصول ، پوشش رسانه ای ، توصیفات ، وبلاگهای مهمان و سایر مطالب مربوط به مطالب و پست های رسانه های اجتماعی است که دیگران به اشتراک می گذارند.